...kids rooms

via loft I love
Good morning!!!
My favorite room of the house is my son's room but since I don't have a good photo to share yet, I thought I'd share other cool kids rooms. 

Καλημέρα!!!
Το αγαπημένο δωμάτιο στο σπίτι μας είναι το δωμάτιο του γιου μου, αλλά μια που δεν έχω κάποια καλή φωτογραφία να σας δείξω, σκέφτηκα να μοιραστώ άλλα cool παιδικά δωμάτια.



Every boy's paradise / παράδεισος κάθε αγοριού


Children's spaces don't follow decoration rules except that we must make sure to have plenty of storage for toys (there is no such thing in our house, toys are all over the place!)

Οι χώροι των παιδιών δεν ακολουθούν κανόνες διακόσμησης εκτός από το ότι πρέπει να υπάρχει αρκετός χώρος αποθήκευσης των παιχνιδιών (κάτι τέτοιο δεν ισχύει στο σπίτι μας καθώς τα παιχνίδια είναι παντού!)

via home-designing
via pinterest
We have a teepee as well..we read our books there
 'Εχουμε κι εμείς μια σκηνή που διαβάζουμε βιβλία
via Architectural Digest
via The socialite family

via Freshome



Share :

No comments:

Post a Comment