... flat shoes!



I'm no Carrie Bradshaw but as almost every woman I love shoes as well. I have a  thing for ballet flats or flat shoes in general, since I usually prefer comfort and style. Especially every year this season I go hunting for the perfect flat shoe that don't lack style yet is comfortable.
Δεν με λες και Carrie Bradshaw αλλά όπως κάθε γυναίκα αγαπώ κι εγώ τα παπούτσια. Μου αρέσουν πολύ οι μπαλαρίνες ή γενικά τα ίσια παπούτσια καθώς συνήθως προτιμώ και την άνεση και το στυλ. Ειδικά κάθε χρόνο, τέτοια εποχή ψάχνω το τέλειο παπούτσι που δεν υστερεί σε άνεση αλλά είναι και στυλάτο.
 
As I was born in December my zodiac sign is Capricorn so I wouldn't mind these Charlotte Olympia ballet flats. Καθώς γεννήθηκα τον Δεκέμβριο, το ζώδιο μου είναι Αιγόκερως, οπότε δεν θα με πείραζαν αυτές οι Charlotte Olympia μπαλαρίνες.

I don't usually like booties with buckled straps but I did like these by Tabitha Simmons
Συνήθως δεν μου αρέσουν τα μποτάκια με δερμάτινα λουράκια αλλά αυτά της Tabitha Simmons σίγουρα μου άρεσαν
 
I already have two pairs of All star, what's wrong with having a 3rd one?
Έχω ήδη 2 ζευγάρια All star, που είναι το κακό να έχω κι ένα τρίτο? 
Love ,love, loooove it!!!
Το αγαπώ!!!
AGL
Ηow cute are these jelly ballet flats? They are Melissa by Vivienne Westwood
Πόσο ωραίες είναι αυτές οι μπαλαρίνες? Είναι Melissa από τη Vivienne Westwood


I'm thinking of buying these Massimo Dutti slippers, I love the color and they were so comfortable
Σκέφτομαι να αγοράσω αυτά τα Massimo Dutti παπούτσια, μου αρέσει πολύ το χρώμα κι ήταν πολύ βολικά


 There is no way you wouldn't notice a shoe like this one..
'Ενα παπούτσι σαν αυτό με τίποτα δεν θα περνούσε απαρατήρητο 
AGL
miu miu loafers






first an last photo via tumblr











Share :

No comments:

Post a Comment