...Stockholm apartment with a vintage twist

via pinterest
Do you remember this apartment I showed you a while ago? For those of you interested in buying it, I'm sorry but it's sold! Οf course there is no need to worry, I have another apartment located in Stockholm this time. 
By the way Stockholm is one of the most beautiful cities I have ever been and luckily I have been to a few.

Θυμάστε αυτό το διαμέρισμα που σας έδειξα πριν λίγο καιρό? Έχω άσχημα νέα για εσάς που σκεφτόσασταν να το αγοράσετε, καθώς πουλήθηκε! Φυσικά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθώς έχω ένα άλλο υπέροχο διαμέρισμα να σας δείξω, το βρίσκεται στη Στοκχόλμη αυτή τη φορά. 
Παρεπιπτόντως η Στοκχόλμη είναι από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω πάει και ευτυχώς έχω πάει σε αρκετές..



 It reminds me a lot of Parisian apartments, perhaps because of the vintage twist
 Μου θυμίζει πολύ Παριζιάνικα διαμερίσματα, ίσως λόγω της ρετρό αισθητικής




As you can see the apartment it's not a typical example of Swedish decoration, although it stays loyal to white color on the walls and lack of curtains on the windows.


Όπως μπορείτε να δείτε το διαμέρισμα δεν είναι τυπικό παράδειγμα σουηδικής διακόσμησης, παρόλο που παραμένει πιστό στο λευκό χρώμα στους τοίχους και στην έλλειψη κουρτινών στα παράθυρα


Oups!I had the same tiles in the bathroom in my old apartment.
Είχα τα ίδια πλακάκια στο μπάνιο, στο παλιό μου διαμέρισμα.











Share :

No comments:

Post a Comment