Hello there weekend!

Good morning everyone! As my boys are still sleeping I'm enjoying my cup of coffee! What are your plans for the weekend? We are having friends here to join us for lunch, a birthday party tomorrow (yet another one!) and in between anything that may come up..

Καλημέρα σε όλους! Καθώς τα αγόρια μου ακόμα κοιμούνται, εγώ απολαμβάνω το καφέ μου! Ποια είναι τα σχέδια σας για το σαββατοκύριακο? Εμείς θα κάνουμε το τραπέζι σε φίλους, ένα παιδικό πάρτι αύριο (ακόμα ένα!!!) και ανάμεσα σ'αυτά ότι ήθελε προκύψει..


I'm constantly thinking about travelling..I 've been to London once, I wouldn't mind going again and stay here.
Σκέφτομαι συνεχώς ταξίδια..Έχω πάει μια φορά στο Λονδίνο, δεν θα με πείραζε να πάω ξανά και να μείνω εδώ.

Citizen M
I can't remember if  mentioned this before but I used to play water polo so this tumblr made me laugh..They are all true!
Δεν θυμάμαι αν το έχω αναφέρει ξανά αλλά έπαιζα πόλο, οπότε αυτό το tumblr με έκανε να γελάσω..Είναι όλα αλήθεια!

This one is for us living in Thessaloniki.. Open House Thessaloniki is held this weekend and involves architectural wanderings in the city, from museums to hotels and homes and shops, all open spaces for us - to know them literally "from within." Just select the space and the area of interest from the program, see what times are open to the public and go!

Aυτό το σαββατοκύριακο γίνεται το Open House Thessaloniki, ένα τριήμερο αρχιτεκτονικών περιπλανήσεων στην πόλη: από ξενοδοχεία και μουσεία μέχρι σπίτια και καταστήματα, όλοι οι χώροι ανοίγουν για μας – για να τους γνωρίσουμε κυριολεκτικά «από μέσα». Απλά επιλέγουμε το χώρο και την περιοχή που μας ενδιαφέρει από το πρόγραμμα, βλέπουμε ποιες ώρες είναι ανοιχτός για το κοινό και πηγαίνουμε!



"Sometimes when I look deep in your eyes I swear I can see your soul.." I love this song!
"Μερικές φορές όταν κοιτώ βαθιά στα μάτια σου, ορκίζομαι ότι μπορώ να δω τη ψυχή σου.." Λατρεύω αυτό το τραγούδι!

While you listen to this song and a couple more you can do this workout..If you are into yoga that is..




Kαθώς ακούτε αυτό το τραγούδι και καναδυό ακόμα μπορείτε να κάνετε αυτή τη γυμναστική..Αν σας αρέσει η γιόγκα φυσικά..


Enjoy your weekend!!! 
Καλά να περάσετε το Σαββατοκύριακο σας!!!
Share :

No comments:

Post a Comment