Thoughts on happiness..

We have all heard that money can't buy happiness. I agree, although I believe that they can buy certain things that can put a smile on your face (a ticket to New York maybe or this bag?) Anyway, I was thinking about the things that make me happy and don't cost a thing.

Όλοι έχουμε ακούσει ότι τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία. Συμφωνώ, αλλά πιστεύω ότι μπορούν να αγοράσουν συγκεκριμένα πράγματα που μπορούν να μας χαρίσουν χαμόγελα (ένα εισιτήριο για τη Νέα Υόρκη μήπως ή αυτή τη τσάντα?)
Παρόλ'αυτά σκεφτόμουν τα πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένη και δεν κοστίζουν τίποτα.

Here we go!
  1. I married the right person. BEST decision ever!
  2. EVERYTHING involving my son makes me happy. I guess I exaggerate a bit about this but what I mean is that I love spending time with him. Instant happiness!!!
  3. I dare to say that I don't like my job(I don't mean to sound ungrateful), so blogging to the rescue! I found this creative outlet to work on something I enjoy..
  4. Sunshine. Thank God I live in Greece, we have plenty of that..
  5. Kind words from other people. Always put a smile on my face..
  6. Taking care of my body. This includes even a 10 minute workout or my shower at the end of the day.
  7. Laying on clean sheets. I 'm not the only one, right?
  8. Riding my bicycle, even if I'm going to work..
  9. Sunday mornings.
  10. Last but certainly not least, traveling. OK, I know this requires money but the whole process of planning a trip gives me gives me joy!
 Πάμε!

  1. Παντρεύτηκα το σωστό άνθρωπο. Η καλύτερη απόφαση που πήρα ποτέ!
  2. Οτιδήποτε αφορά στο γιο μου με κάνει ευτυχισμένη. Υποθέτω ότι υπερβάλλω λιγάκι μ'αυτό αλλά αυτό που εννοώ είναι ότι λατρεύω να περνάω χρόνο μαζί του. Άμεση ευτυχία!!!
  3. Τολμώ να πω ότι δεν μου αρέσει η δουλειά μου (δεν θέλω να ακουστώ αχάριστη), οπότε το blog μου είναι μια δημιουργική διέξοδος στο να ξοδεύω το χρόνο μου σε κάτι που μου αρέσει..
  4. Ήλιος. Δόξα τω Θεό ζω στην Ελλάδα έχουμε αρκετό από αυτό
  5. Ευγενικές κουβέντες από άλλους. Πάντα με κάνουν να χαμογελάω
  6. Να φροντίζω το σώμα μου. Αυτό περιλαμβάνει μια 10λεπτη προπόνηση είτε το μπάνιο μου στο τέλος της μέρας.
  7. Να ξαπλώνω σε καθαρά σεντόνια. Δεν είμαι η μόνη, σωστά?
  8. Να οδηγώ το ποδήλατο μου, ακόμα κι αν πηγαίνω στη δουλειά..
  9. Τα κυριακάτικα πρωινά.
  10. Τελευταίο αλλά όχι καταιδρωμένο, τα ταξίδια. Εντάξει, ξέρω ότι αυτό χρειάζεται λεφτά αλλά η όλη διαδικασία του προγραμματισμού ενός ταξιδιού, μου δίνει χαρά!

So, what makes you happy? I would love to hear your thoughts on that!

Λοιπόν, εσάς τι σας κάνει ευτυχισμένους? Θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας!



Photos via pinterest




Share :

6 comments:

  1. 1) the smell of freshly cut grass
    2) the sound of a child's giggle
    3) another cancer free check up
    4) frappe - summer or winter
    5) dancing
    oh the list goes on and on - besides the coffee - these are all free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dancing! How come I didn't think of that? I dance when I'm happy!

      Delete
  2. Η ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Κ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ....ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ....ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ.....ΕΝΑ ΧΑΔΙ...ΕΝΑ ΦΙΛΙ.....ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απόλυτα! Αν μου'λεγες και το όνομα σου να δεις χαρά!

      Delete