FOR HIM

Since most of my readers are ladies I thought to share some eye candy as a "Thank you" for all the nice comments and support I've been getting especially these past few days. I guess boys will enjoy this too and hopefully will get some sartorial inspiration and not only.


Μια που οι περισσότεροι αναγνώστες μου είναι κυρίες, σκέφτηκα να μοιραστώ όμορφες εικόνες από άντρες (μη πάει ο νους σας στο πονηρό..) σαν "Ευχαριστώ" για όλα τα καλά σχόλια και την υποστήριξη που μου δίνετε, ειδικά τις τελευταίες μέρες. Φαντάζομαι πως και τα αγόρια θα το απολαύσουν και ελπίζω θα εμπνευστούν ενδυματολογικά κι όχι μόνο.


 


 

















Share :

8 comments:

  1. Ευχαριστώ !!!! Τέλειες εικόνες!

    ReplyDelete
  2. Μια χαρά! Το παιδί με το μωρό είναι υπέροχη φωτό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. όλοι ένας κι ένας...

      Delete
  3. Boys <3 Κούκλοι!

    Πολλά φιλιά
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολύ ωραίοι, πράγματι!

      Delete
  4. I'm loving this and I definitely want a gentleman in my life!

    http://vintageloyal.blogspot.pt/

    ReplyDelete