Weekend!!!Not yet...

I do these posts with the various links, usually on weekends..I'm a little ahead of time because I feel is Friday..Which unfortunately it isn't..For some reason this weekend takes ages to arrive..Not that I have any special plans although spending time with my son is the most special thing of all.. So grab a cup of coffee and relax!


Συνήθως κάνω αυτά τα ποστ με τα διάφορα links τα Σαββατοκύριακα..Είμαι λίγο μποροστά αυτή τη φορά γιατί νιώθω ότι είνα Παρασκεύη..Που δυστυχώς δεν είναι..Για κάποιο λόγο αυτό το Σαββατοκύριακο αργεί πολύ να φτάσει..Όχι ότι έχω τίποτα ιδιαίτερα σχέδια, παρόλο που το να περνάω χρόνο με το γιο μου είναι ότι καλύτερο! Οπότε πιείτε ένα καφέ και χαλαρώστε!

These 14 photographs will blow your mind..Especially when you realize what they really are!


Αυτές οι 14 φωτογραφίες θα σας συνεπάρουν..Ειδικά όταν καταλάβετε τι πραγματικά είναι!


No one can deny that it's an architectural miracle, but it reminds me of something..What can that be???
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι είναι ένα αρχιτεκτονικό θάυμα, αλλά κάτι μου θυμίζει..Τι μπορεί να είναι???

I love pasta, I like spinach, I like blue cheese..So this sounds like a good recipe..



Αγαπώ τα μακαρόνια, μου αρέσει το μπλε τυρί και το σπανάκι οπότε αυτή φαίνεται καλή συνταγή..

In case you missed my post about my dream trip in Paris
Σε περίπτωση που χάσατε το ποστ για το ταξίδι που ονειρεύομαι στο Παρίσι

My obsession for sneakers and black leather jackets is still on.. Remember this and this?
Η εμμονή μου για αθλητικά παπούτσια και μαύρα δερμάτινα μπουφάν καλά κρατεί.. Θυμάστε αυτό κι αυτό?

I posted this photo earlier on Tumblr..Cool, isn't it?
Ανέβασα αυτή τη φωτογραφία νωρίτερα στο Tumblr..δεν είναι φοβερή?


A favorite song of mine..
Αγαπημένο μου τραγούδι..



Share :

No comments:

Post a Comment