Letter to Santa

Dear Santa

Hello from Thessaloniki, Greece!!! My name is Katerina and it's been ages since the last time I wrote you a letter but I hope this one finds you well and in good spirit!
Christmas has always been one of my favorite times of the year. I love all the festive decorations, family gatherings and the gifts of course.
Since I'm lucky and blessed enough to have everything that I need, I would like to ask you a few things that would just give me a big smile! So if you have extra space for me in your sleigh these are some of things I would love to have..
.............................

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Γεια σου από τη Θεσσαλονίκη!!! Ονομάζομαι Κατερίνα και πάνε πολλά χρόνια από τη τελευταία φορά που σου έγραψα γράμμα αλλά ελπίζω ότι αυτό σε βρίσκει καλά και με καλή διάθεση!
Τα Χριστούγεννα ήταν πάντα η αγαπημένη μου γιορτή. Αγαπώ τη γιορτινή διακόσμηση, τις οικογενειακές συγκεντρώσεις και τα δώρα φυσικά.
Μια που είμαι αρκετά τυχερή και ευλογημένη να έχω ότι χρειάζομαι, θα ήθελα να σου ζητήσω ορισμένα πράγματα που θα μου χάριζαν απλά ένα μεγάλο χαμόγελο. Οπότε, αν περισσεύει χώρος στο έλκηθρο σου, αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που θα ήθελα..



...please, please, pretty please and thank you!!!

...σε παρακαλώ πολύ πολύ πολύ κι ευχαριστώ!!!


P.S. If you fail to find any of the above, remember that trip I was dreaming of?
Because...



Υ.γ αν δεν βρεις τα παραπάνω θυμάσαι το ταξίδι που ονειρευόμουν? Γιατί το Παρίσι ειναι πάντα καλη ιδέα!






Share :

4 comments:

  1. Λες να γράψω κι εγώ ένα γράμμα στον Άγιο;
    Μακάρι να στα φέρει όλα!! Ή να σου πω την αλήθεια, το ταξίδι είναι νομίζω καλύτερο δώρο για τα Χριστούγεννα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικά να γράψεις! το καλύτερο είναι να πάω ταξιδι κ να ψωνίσω από κει! χα!

      Delete
  2. υπέροχα τα δωράκια, σκουφάκι με βέλο;;Τέλειο!!
    όσο για το ταξίδι απλά συναρπαστικό.
    Άγιε Βασίλη, μη ξεχάσεις και εμάς τις bloggers!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα πάω Παρίσι, δεν μπορεί!

      Delete