Sunday notes

Hello everyone!

My holidays began yesterday and I don't have any plans other than spending as much time as I can with my family, meeting with friends, strolling around town and maybe a little shopping wouldn't hurt. I must admit that shopping is a mission impossible these days but I finished all my gift picking so I guess my birthday (29/12) present is the only one left..


Γεια σε όλους!
Οι διακοπές μου ξεκίνησαν χθες και δεν έχω σχέδια πέρα από το να περάσω όσο περισσότερο χρόνο γίνεται με την οικογένεια μου, να βρεθώ με φίλους, να τριγυρίσω στη πόλη και ίσως λίγα ψώνια δεν θα έβλαπταν. Πρέπει να παραδεχτώ ότι τα ψώνια αυτές τις μέρες είναι επικίνδυνη αποστολή αλλά τελείωσα με την αγορά δώρων οπότε μου μένει μόνο το δώρο των γενεθλίων μου που είναι στις 29/12!

And a few links from around the web:

Every woman should own a camel coat and a biker jacket. I have none but with this beauty I could have both!

Όλες οι γυναίκες πρέπει να έχουν ένα καμηλό παλτό και ένα δερμάτινο τζάκετ. Εγώ δεν έχω τίποτα αλλά μ'αυτή την ομορφιά θα μπορούσα να έχω κι από τα δυο!
..........
Another spring 2014 campaign featuring one of my favorite models


Ακόμα μια καμπάνια για την άνοιξη 2014 με ένα από τα αγαπημένα μου μοντέλα
..........
My friend Elina makes beautiful jewlery. Send her a message to order,they are all on my wishlist!


Η φίλη μου Ελίνα φτιάχνει καταπληκτικά κοσμήματα. Είναι όλα στη λίστα μου!
..........
A 10-minute ab workout. Not an easy one!

Μια 10λεπτη προπόνηση για κοιλιακούς. Όχι εύκολη!
..........
This made me laugh.


Αυτό μ' έκανε να γελάσω.
..........
I love tiny tatoos like this one. Or these..

Αγαπώ τα μικροσκοπικά τατουάζ σαν αυτό. Ή σαν αυτά..
..........
Is she amazing or what? She's called queen for a reason..

Δεν είναι απίθανη?υπάρχει λόγος που λέγεται βασίλισσα..
..........
And remember...

Και να θυμάστε...


"αν έχετε οικογένεια που να σας αγαπά, λίγους καλούς φίλους, φαγητό στο τραπέζι σας και μια στέγη πάνω από το κεφάλι σας..είστε πιο πλούσιοι απ'ότι νομίζετε"


Share :

10 comments:

  1. Πολύ ωραίες ιδέες μας δείχνεις! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα! Όσο για το τελευταίο συμφωνώ απόλυτα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ, επίσης!!!

      Delete
  2. Love love love this post! So many fun links. I also don't have any plans right now but to figure out what I should be doing. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your kind words!
      xoxo

      Delete
  3. χρόνια πολλά πολύχρωμα ονειρικά να είσαι καλά ένα άτομο δημιουργικό με αγάπη για όλους...
    σε περιμένω να έρθεις απο το blog Μου να μου λες τις απόψεις σου για όσα βάζω ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές!Ανταποδίδω κι έρχομαι..

      Delete
  4. Thanks for the links and Merry Christmas, Katerina ;)
    Xo, Elba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merry Christmas Elba! Thank you for your support!

      Delete