WATER POLO

As I've mentioned before, I used to play water polo. While being a player had some amazing experiences, made good friends, cried and laughed a lot but the best that ever happened was meeting my husband. Kostas is still a water polo player (at the age of 37) and as the Greek championship is on I thought I'd share some photos I found on the web. Enjoy!I did!!


Όπως ανέφερα και παλιότερα, έπαιζα water polo. Όσο ήμουν παίχτρια είχα κάποιες καταπληκτικές εμπειρίες, έκανα καλούς φίλους, έκλαψα και γέλασα πολύ μα το καλύτερο που μου συνέβη είναι ότι γνώρισα τον άντρα μου. Ο Κώστας είναι ακόμα παίχτης (37 ετών!) και καθώς το ελληνικό πρωτάθλημα είναι σε εξέλιξη σκέφτηκα να μοιραστώ κάποιες φωτογραφίες που βρήκα στο ίντερνετ. Απολαύστε τις! Εγώ το έκανα!







 



 









Share :

6 comments:

  1. water polo,ε??? Μπράβο Κατερίνα, εντυπωσιακό άθλημα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ένα από τα πολλά ταλέντα μου..χαχα! αστειεύομαι..και πολύ δύσκολο όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες..

      Delete
  2. Απο τα ενδιαφεροντα αθλημα για να παρακολουθησει κανεις.
    Να αναρτησεις και δικες σου φωτογραφιες απο τις μερες του w. polo!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Το σκέφτηκα αλλά δεν έχω πολλές..θα ψάξω όμως!!!

    ReplyDelete
  4. How awesome that you met your husband doing something that you love! Great photos too! The amount of strength it take is incredible!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. It sure is amazing that I met him, and is definitely the hardest sport! Thank you for reading my blog! Stay tuned!

      Delete