Miracles happen!!!

The most amazing thing happened yesterday!!! 
Kostas (my husband for those never heard of him..) send me a link about two pair of shoes he liked and thought they would look good on me. First, I must say that he has no interest in fashion whatsoever and second he always tells me how much he's into me when I'm in my boyfriend jeans and sneakers. So, you can imagine my surprise (and excitement) when the pairs of shoes he showed me were these beauties!
And this is how begins..the obsession I mean! 

Το πιο απίθανο πράγμα συνέβη χθες!!!
Ο Κώστας (ο άντρας μου για αυτούς που δεν γνωρίζουν) μου έστειλε ένα link με δύο ζευγάρια παπούτσια που του άρεσαν και σκέφτηκε ότι θα μου πηγαίνουν. Αρχικά να πω ότι δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για τη μόδα κι επίσης πάντα μου λέει πόσο του αρέσω όταν φοράω boyfriend jeans και sneakers. Οπότε, φαντάζεστε την έκπληξη μου (και τον ενθουσιασμό) όταν τα παπούτσια που μου έδειξε ήταν αυτά!
Και κάπως έτσι ξεκινάει..η εμμονή!

Christian Louboutin Pigalle Palto patent



Christian Louboutin Decollete leather pumps (Net a Porter)

Share :

6 comments:

  1. Nice things22/1/14 14:43

    Πολύ σικάτα και καθόλου οικονομικά τα παπούτσια που σου πρότεινε ο άντρας σου! Πως να μην τα λατρέψεις! Ωραίο γούστο έχει!

    ReplyDelete
  2. Είναι πράγματι ακριβά! Αλλά ιδίως οι nude γόβες είναι για πάντα!

    ReplyDelete
  3. stylencritics22/1/14 20:59

    bravo του! κάποια πράγματα τα πληρώνεις και τα έχεις για πάντα!

    ReplyDelete
  4. Ολαλα !! Τα κόκκινα !! Έρωτας στιγμιαίος !!

    ReplyDelete
  5. Η αλήθεια είναι αυτή αλλά και τα 450€ είναι..ouch!

    ReplyDelete