Valentine's day! Thoughts..

What's to think about Valentine's day? Is it over yet? 
I hate dislike Valentine's day! OK, hate is a strong statement, I don't like Vday..not one bit! Doesn't it sound better? 
Don't get me wrong people! I love hearts, chocolates, pink, presents (them I adore), my husband ( I adore him too!) and everything associated with this day but this overdose is just too much. 
I know I'm not alone on this, regardless being single or not, right? Anyone who dislikes Valentine’s Day is supposed to be just bitter/jealous/single/all of the above. I’m none of the above; I’m happily married AND in love. 

Τι υπάρχει να σκεφτώ για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου? Ακόμα να τελειώσει? Μισώ δεν μου αρέσει αυτή τη μέρα! ΟΚ, το μισώ είναι σοβαρή δήλωση, δεν μου αρέσει..καθόλου, ακούγεται καλύτερα, σωστά?
Μη με παρεξηγείτε! Αγαπώ τις καρδιές, τις σοκολάτες, το ροζ, τα δώρα(αυτά τα λατρεύω), τον άντρα μου (κι αυτόν τον λατρεύω!) και όλα όσα σχετίζονται με αυτή τη μέρα αλλά αυτή υπερβολική δόση είναι..υπερβολική.
Ξέρω ότι δεν είμαι μόνη μου σ'αυτό, άσχετα αν είστε μόνοι ή δεσμευμένοι, έτσι? Υποτίθεται ότι σ'όποιον δεν αρέσει η γιορτή αυτή είναι πικρόχολος/ζηλιάρης/μόνος/όλα τα παραπάνω. Δεν είμαι τίποτα από αυτά..Είμαι ευτυχισμένη στο γάμο μου ΚΑΙ ερωτευμένη. 

Many of you probably like Valentine's Day and that’s fine, in fact because of that I read a lot of beautiful blog posts concerning Vday. So many crafts ideas and delicious recipes or gift lists were posted but when enough is enough? It seems nonsensical, that we need a commercial industry to prove our love for each other: as if we need Valentine's day to validate our status as a couple. 
Is anyone with me? And if not, I still want to know! Do you feel pressured  or Valentine's day is just another reason to celebrate?

Σε πολλούς από εσάς θα αρέσει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου κι αυτό είναι μια χαρά, η αλήθεια είναι ότι εξαιτίας αυτού είδα πολλά ωραία ποστ. Ποστ με πολύ ωραίες ιδέες για κατασκευές ή λαχταριστές συνταγές ή λίστες δώρων αλλά δε φτάνει? Μου φαίνεται παράλογο να χρειαζόμαστε μια εμπορική βιομηχανία για να αποδείξουμε την αγάπη μας. Θαρρείς και χρειαζόμασταν τον Άγιο Βαλεντίνο για να επικυρώσει το κύρος μας σαν ζευγάρι.
Συμφωνείτε? Ακόμα κι αν διαφωνείτε, θέλω να μάθω! Νιώθετε πίεση ή για σας αυτή η μέρα είναι απλά μια ακόμη αφορμή για να γιορτάσετε?


ps. regardless of my opinion I'm wishing everyone a happy Valentine's day!!!

υγ. Ασχέτως της γνώμης μου εύχομαι σε όλους να περάσετε όμορφα!!!



Share :

4 comments:

  1. stylencritics14/2/14 13:10

    Μου είναι τόσο αδιάφορη αυτή η μέρα! Είναι τόσο βαρετά όλα αυτά, παντού κόκκινα & καρδούλες!! Όταν αγαπάς γιορτάζεις κάθε μέρα!!!
    Καλό ΣΒ Κατερίνα!

    ReplyDelete
  2. Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete
  3. Απίστευτο! είχαμε παρόμοιες σκέψεις! Εγώ βέβαια, όπως πάντα, με καθυστέρηση μιας ημέρας!!:)

    http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ReplyDelete