Back to stay(??)

Hello!!!
If things were hectic before my last post, now are like whirlwind!  I thought that by the time I got back to my blog, I would be full of ideas and inspiration.. Unfortunately, I hadn't had one single minute to even think what my first post would be about, so I'm just typing..
I mentioned before that life hasn't been very easy lately but I will get back on that some other time.. One thing is for sure.. I really miss my little internet corner! Despite of not make a living out of my blog (although this would be fun!), so practically I'm not obliged to post on a daily basis, being "around" has become one of my favorite hobbies. I'm still planning hoping on returning to my usual program because as history has taught me (more than once) it's better not to make plans.
Trying to get back to the usual below are some links..

photo via my instagram

Αν τα πράγματα ήταν ζόρικα πριν το τελευταίο μου ποστ, τώρα είναι σαν ανεμοστρόβιλος..Νόμιζα ότι μέχρι να επιστρέψω στο blog, θα ήμουν γεμάτη ιδέες κι έμπνευση.. Δυστυχώς, δεν είχα ούτε ένα λεπτό έστω να σκεφτώ ποιο θα ήταν το πρώτο μου ποστ, οπότε απλά πληκτρολογώ..
Ανέφερα ξανά ότι η ζωή μου τελευταία δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη αλλά θα επιστρέψω σ'αυτό μια άλλη φορά.. Ένα πράγμα είναι σίγουρο..Μου λείπει πολύ η γωνίτσα μου στο ίντερνετ! Παρόλο που δεν βγάζω χρήματα από το blog μου (αν και θα είχε πλάκα!) οπότε δεν είμαι και υποχρεωμένη να ποστάρω σε καθημερινή βάση, το να είμαι "τριγύρω" είναι πλέον μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες. Ακόμα σχεδιάζω ελπίζω να επιστρέψω στους φυσιολογικούς μου ρυθμούς, αλλά όπως η ισυορία μου έδειξε (παραπάνω από μια φορά) είναι καλύτερα να μη κάνεις σχέδια.
Προσπαθώντας να επιστρέψω στα συνηθισμένα παρακάτω είναι μερικά link




Snippets of my life (Lyriel's life)


Sneakers for my son, my husband and me

I was laughing out loud while reading these


That's all for today!!!




Share :

6 comments:

  1. Those historical photos are so bizarre, right? I'm happy to see you back :)

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Κατερινάκι :) Πέθανα στα γέλια, πάντα γελάω πάρα πολύ μ'αυτά τα λάθη και τις στιχομυθίες, είναι ξεκαρδιστικά! Καλή βδομάδα και καλό μήνα! Φιλί κι εύχομαι να στρώσουν όλα και να μπεις πάλι στους κανονικούς ρυθμούς σου!

    ReplyDelete
  3. Εκλαιγα από τα γέλια όμως!Καλό μήνα κ σε σένα κορίτσι!!!

    ReplyDelete
  4. το καλό με εμας που γράφουμε για χόμπυ είναι ακριβώς ότι γράφουμε όποτε μας κάνει κέφι!ευχομαι να περάσουν γρήγορα όλες οι αναποδίες και να βρεις την έμπνευσή σου γρήγορααααα

    ReplyDelete
  5. κι εγώ το εύχομαι..!!!θενξ!

    ReplyDelete