(Almost) colorless yet soulful house in Mallorca

Having my mind only in the summer I can't post anything else but related to it. So coming upon this beautiful, beach house in Mallorca, Spain Ι knew I had to show it to you. The almost colorless beach house is foul of beautiful details. I loved the earthy and bohemian vibe that is reflected from the pictures. 
This also reminds me that my last design/decor post was for a Vila in Spain too..OK, this is a sign! Spain here I come!!! I wish...


Έχοντας το μυαλό μου μόνο στο καλοκαίρι, δεν μπορώ παρά να ανεβάζω μόνο σχετικά με αυτό αναρτήσεις. Βλέποντας λοιπόν αυτό το πανέμορφο, παραθαλάσσιο σπίτι στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, ήξερα ότι πρέπει να σας το δείξω. Το σχεδόν άχρωμο σπίτι, είναι γεμάτο από ωραίες λεπτομέρειες. Μου άρεσε πολύ η γήινη και μποέμ αισθητική που αποπνέουν οι φωτογραφίες. 
Αυτό επίσης μου θυμίζει ότι και η τελευταία μου ανάρτηση σχετική με διακόσμηση αφορούσε μια Βίλα στην Ισπανία. OK, αυτό είναι σημάδι! Ισπανία σου'ρχομαι!!! Θα'θελα...






















// via //


Share :

4 comments:

  1. soulful is such a nice word to use for this house.

    Buckets & Spades

    ReplyDelete
  2. Nice things11/4/14 19:53

    Πολύ όμορφο! Σαν να σε καλέι να πας και να χαλαρώσεις!

    ReplyDelete
  3. άκουσες κι εσύ το κάλεσμα??Φύγαμε!

    ReplyDelete